pühapäev, 13. juuni 2010

Suvi

Tuli pikk vahe blogimisse sisse jälle. Kusjuures põhjuseks see, et mul läks täiesti meelest ära, et mul blog üldse on olemas..

Vahepeal siis juhtunud see, et koolis sai II kursus edukalt läbi. Kõik rasked ja mitterasked ained ilusti tehtud ja tulemustega rahul. Praktikatel käisin kolmes kohas: neonatoloogia ehk vastsündinute osakond, hematoloogia ja luuüdi transplantatsiooni osakond ja kardiokirurgia. Neist lemmik oli kindlasti neonatoloogia, kuid ka kardiokirurgia oli tore. Hematoloogia ei ole isiklikult vist minu jaoks.. Tahaks jubedalt juba haiglasse tööle saada, sest käeline tegevus juba täitsa hea ja enesekindlust rohkem. Tunnen, et see, mida ma teen, on õige.


Kallis Britta-tita on ka juba 6 kuune. Ta on nii asjalik ja armas. Paneb nagu vurr mööda tuba ringi ja ajab taburette ümber :) Talle meeldib hullult mind "hammustada", kuigi tal hambaid ei ole, võtab ta mul juustest kinni, tõmbab mu põse enda juurde ja siis üritab näksida..
Ta on nii metsikult armas, et kui paar päeva pole näinud, siis on juba metsikult suur igatsus.
Suvi põhimõtteliselt alanud, kohustusi pole.. ja ikka ei ole ma rahul. Tahaks tööle saada kuskile, aga sellist varianti ei ole leidnud, kus saaks ainult suvel täiskohaga töötada või sügisest poole kohaga edasi töötada. Kahju! Aga ma ei saa ka sügisest töötada täiskohaga, see tähendaks seda, et koolis saaksin käia ikka maru harva. Olen saatnud väga palju kirju ja CV-sid erinevatesse kohtadesse, aga siiani ei ole mul veel vedanud. Aga ei heida veel meelt, küll tuleb ka minu aeg.
Kuulasin täna nirvanat ja laulsin täiega kaasa... nii hea oli.
Aga saunas sain vist mustemaks kui olin, sest vesi oli nii rauda täis, et nüüd mu peanahk on oranž :)

Kommentaare ei ole: